Full Edit Blog Untuk Mrs Fuzy

10:57

Assalamualaikum, seperti yang di janjikan, seorang pemenang utama untuk GA Ini Blog Siapa? akan menerima servis edit blog sepenuhnya. Dan pemenang tersebut adalah Mrs Fuzy yang lebih di kenali sebagai Umi.



Umi memberitahu yang dia sukakan hijau dan pada mulanya Umi serahkan soal design pada aku sepenuhnya. Aku sendiri belum kenal umi sepenuhnya lagi dan aku cuma boleh design mengikut apa yang aku rasakan mungkin okay dengan blog Umi... 

Ini adalah hasil designnya. Dub dap dub dap tunggu kata putus dari umi...



Tapi design ini tak di approve oleh Umi... kwang3x... sebabnya Umi tak suka ribbon, warna dan style yang agak 'bersinar' macam tu... "Maafkan Awa ya Umi..." :D

Di sebabkan aku punya style dan umi punya style tak sama, so kali ni Umi kasi penerangan yang jelas blog macamana yang dia nak...

Dengan mengikut bayangan yang di beri oleh Umi, aku buat semula sebuah template lain untuk Umi. Alhamdulillah kali ini misi telah berjaya.


[ SELEPAS ]



Terima kasih banyak-banyak pada Umi sebab boleh tunggu dengan sabar. Bukan nak di sengajakan tapi baru-baru ni tak sihat sikit (demam).

Untuk lihat secara live boleh singgah ke blog Mrs Fuzy ya >> http://sweetsourleyra.blogspot.my/







You Might Also Like

10 comments

  1. wah lawanya...mcm nk jer wat kt sy jugak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih... nak saya buatkan boleh je... lagipun tempahan bulan ni ada diskaun tau. :D

      Delete
  2. Wah dh rupa baru blog Mrs.Fuzy... Nanti Mai blogwalking sana ,hihihi.

    ReplyDelete
  3. Ada perasan juga template Mrs Fuzy tu, ada perubahan daripada sebelumnya, cuma belum sempat nak tanya Mrs Fuzy je.. berdebarkan tunggu respons orang bila buat servis ni... hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun... berdebar2.. doa dan tawakal habis.... :D

      Delete
  4. Alhamdulillah..terima kasih Awa...Umi suka warna pastel mcm lembut pulak empunya blog SSL tu...hehe..Umi dah pasang tapi masih ada few widget tak letak lagi..mata pun dah kuyu..esok nak tambah apa yang patut...terima kasih daun keladi Awa..xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama umi.. im glad u like it. LUV U :D

      Delete