Giveaway By IgShop @luv.sweetchoco

11:36


Giveaway By IgShop @luv.sweetchoco

Macam tau-tau je aku tengah cari giveaway untuk di join ye. Elsa Elsa. So tak yah buang masa terus join la.. Hehe.

Giveaway ni adalah kerjasama antara Elsa dan Luv.SweetChoco. Pemenang yang di cari adalah seramai 5 orang dan giveaway ini akan berlangsung dari hari ini (25 Mac) sehingga 15 April 2017. Tarikh pengumuman pemenang akan di lakukan pada 16 April.

Untuk tahu apakah syarat yang perlu di buat untuk join, sila klik Banner di atas tu ya.
Selamat berjaya pada semua :D

You Might Also Like

11 comments

  1. GA DARI BLOGGER ELSA .. HEHE GUDLUCK SIS

    ReplyDelete
  2. terima kasih join. elsa dah update dalam senarai. goodluck :*

    ReplyDelete
  3. All the best !
    Cute blog awokk, pink pink..hehehe ~

    Join too, singgah2 la ehhh

    http://nonasani.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-igshop-luvsweetchoco.html

    ReplyDelete
  4. http://msvelentine.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-igshop-luvsweetchoco.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum

    Salam kenal dari Hana ^^
    Blogwalking dari segment yang sama ^^
    Allah yuftah alaikum... goodluck ^^

    Jom singgah ^^ https://myvoicehana.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-igshop-luvsweetchoco_27.html

    ReplyDelete
  6. hai dari Ga yang sama.... singgah sini http://msvelentine.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-igshop-luvsweetchoco.html

    ReplyDelete
  7. Singgah sini dari Ga yang sama
    Gud luck ><

    ReplyDelete
  8. singgah dari GA yang sama ^_^ semoga murah rezeki.

    https://kanvasdakwat.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-igshop-luvsweetchoco.html

    ReplyDelete