Mystery Giveaway 2017 oleh Airah Syahirah

10:29


Dah lama tak join giveaway ni, so hari ni nak pulun join mana-mana giveaway yang masih lagi di buka. Mula-mula nak join Mystery Giveaway dari Airah Syahirah.

Syarat yang di kenakan simple je iaitu hanya perlu buat entry, letak banner, backlink, follow blog dan isi tabung Nuffnang beliau je tapi hadiah misteri yang di tawarkan di katakan berharga RM100++. Wah! Hadiah apakah itu? Actually GA ni sepatutnya telah berakhir pada 19hb lepas tapi mujurlah empunya blog lanjutkan sampai 31 March. Jadi ini bermakna masih ada beberapa hari lagi untuk hantar penyertaan.

So kawan-kawanku yang tersayang, apa lagi tunggu moh join sama-sama kan melepas pulak. Kalau u all tak join dan sis dapat hadiah misteri tu jangan marah eh. Kikiki macam confident je aku boleh menang? Poyo betul aku ni kan? :P


Airah turut tanya apakah 1st impression aku terhadap blognya. Bila dah di tanya macam ni kiranya beliau minta aku kasi review la kan? No problem. Tapi aku ni jenis straight forward harap-harap tuan punya blog sudi terima la pandangan aku ni. Siap dia!! mesti Airah dah mula rasa kecut perut

Sebaik saja melangkah masuk aku di sapa oleh sebuah blog berwarna hitam dan putih dengan style gridview di halaman utama. Blog responsive dengan tema beauty dan lifestyle. Template yang kemas dan bersih dengan tulisan font yang senang untuk di baca. Cumanya sayang sikit jer sebabnya header jadi kurang menonjol kerana telah ditenggelamkan oleh slider yang agak besar.

Tapi bila jengah ke bahagian body post, well 100% perfect. Sangat-sangat cantik dan sejuk mata memandang Well done sebab pandai pilih template yang sesuai.

Aku sebenarnya teringin nak komen tentang cerita penulisan tapi tak tahu nak start dari artikel yang mana. Cumanya aku tertarik bila dapat tahu yang Aairah ada bercita-cita untuk menulis buku sendiri. Lol, sama la. Sis pun sebenarnya teringin sangat nak ada karya novel sendiri tapi itulah masa dan peluang belum lagi sampai. Satu hari maybe.

Anyway salam kenal Mrs Airah Syahirah dan moga perkenalan kita ini kekal selamanya. Ameen :D

JOM JOIN CEPAT! LAMBAT LAMBAT NANTI MELEPAS

You Might Also Like

4 comments

  1. pulun hawa jangan tak pulun..
    Mana tau ada rezeki menang hadiah besar..
    semoga berjaya..

    ReplyDelete
  2. good luck 😉 semoga murah rezeki sis

    ReplyDelete