13 Mar 2017

Trafik Melonjak Kerana Hasrul Hassan

Terima kasih banyak di ucapkan pada saudara Hasrul Hassan kerana melaksanakan impianku untuk terbang ke bintang. Walau hanya untuk sehari namun ia cukup membuatkan aku berasa sangat-sangat teruja. Kalau dapat hari-hari macam ni, oh alangkah seronoknya. Hehe

Semua ini berlaku kerana aku sempat menghantar penyertaan untuk sebuah segmen yang di anjurkan oleh beliau tempohari. [ klik SINI

Dalam banyak-banyak artikel aku memilih entry yang bertajuk KEHIDUPAN DI SYURGA MENURUT ALQURAN DAN HADIS untuk di lonjakkan. Kerana apa aku memilih entry tersebut? Tak lain dan tak bukan kerana isinya yang cukup bermanfaat untuk bacaan semua umat Islam.

Inilah buktinya yang telah aku capture daripada bahagian stats dalam blog aku ni.

Ini pula bukti kemasukan Uniques Visitor yang masuk ke blog ku pada hari tersebut (10 Mac) yang telah di kira oleh pihak Nuffnang tersayang.

ternyata, saudara Hasrul Hassan benar-benar boleh membantu melonjakkan trafik para blogger yang lain. Terima kasih banyak di atas peluang yang di berikan :D

Kongsikan

Artikel Berkaitan

Trafik Melonjak Kerana Hasrul Hassan
4/ 5
Oleh

Langgan Menerusi Email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk langganan.

11 comments

Tulis comments
avatar
13 March 2017 at 07:54

Wah tahniah, kan bagus kalau dia buat hari-hari kan... semoga lepas ni terus meroket sis...

Reply
avatar
13 March 2017 at 08:21

Alhamdulillah tahniah sis. Capai target nak naik roket hikhik

Reply
avatar
13 March 2017 at 11:07

Singgah di sini daripada blog Seorang Syed, =)

Reply
avatar
13 March 2017 at 12:29

Tahniah sis hawa .. moga hari hari yang akan datang trafik blog sis akan lebih meroket

Reply
avatar
13 March 2017 at 16:37

tahniah hawa.
moga terus kongsi perkara best ye :)
i support u lah always...

Reply
avatar
14 March 2017 at 10:26

wahhh, bestnya. tahniah sis

Reply
avatar
18 March 2017 at 01:27

Terima kasih kerana sudi terbitkan artikel ini. Setidaknya bukti saya tunaikan janji saya menerusi segmen yang tidak seberapa itu.

Alhamdulillah.

Reply

Tiap baris kata boleh mencerminkan sikap si penulisnya dan terima kasih banyak di atas komen baik anda.