Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jatuh Cinta Dengan LUBNA

Buat julung kalinya aku telah jatuh cinta pandang pertama dengan Lubna. Nak percaya atau tidak terpulang tetapi itulah dia kenyataannya.

Ops sebelum tu.. korang tahu tak apa itu 'Lubna'? Bagi peminat tegar fesyen online aku yakin korang tahu tapi bagi yang hanya shopping online sekali sekala ajer aku rasa mesti korang agak tertanya-tanya apa itu Lubna kan? Takpe takpe meh sini I nak story morry...

Actually, Lubna ni adalah salah satu jenama pakaian yang sedang gah di kalangan pembeli pakaian online sekarang ni dan semua pakaian jenama Lubna boleh di dapati dengan mudah di ZALORA


Lubna telah mengeluarkan pakaian bukan hanya untuk kaum hawa tetapi juga untuk kaum adam. Shawl, blouse, dress, long skirt hinggal lah ke baju kurung, semuanya cantik dan lain daripada yang lain. Yang paling penting Lubna mengeluarkan pakaian dengan design terkini yang sangat up to date. 

Cakap banyak pun tak guna kan? Meh sini aku tunjuk serba sikit design-design cantik yang di sajikan oleh Lubna. Soal harga gerenti korang akan terkejut sebabnya sangat-sangat berbaloi dan berpatutan!!
                                                



DESIGN LAIN YANG DI SAJIKAN OLEH LUBNA (boleh dapatkan di ZALORA)
Cantikkan?? Ohya kalau nak tahu 3 design Lubna yang mendapat perhatian utama untuk aidilfitri tahun ini ialah...

1- POM POM CROP FLARE KURUNG
Siapa yang nak melaram ala-ala princess bolehlah pakai baju ni. Porongannya yang agak flare (kembang) pada bahagian tangan dan bawah kain memang nampak sweet. 

2- LACE KURUNG
Kain lace memang tidak asing lagi di kalangan wanita dan semua sudah sedia maklum yang kain jenis ni memang cantik dan apabila mengenakan kain lace kita tidak lagi perlu bersusah payah untuk memerlukan aksesori yang banyak. Memadai dengan mengenakan shawl, handbag dan kasut yang simple supaya tidak menggengelamkan kecantikan kain lace itu sendiri.

3- METALIC PLEAT
Suka gaya glamour? Kalau suka glamour yang ala-ala macam artis gitu bolehlah kenakan persalinan ni. Gerenti semua mata berpaling sekali lagi sebab terpukau. blink blink habis.... hehe. 


Sebab utama kenapa aku jatuh cinta dengan LUBNA
- Design yang terkini dan terperinci
- Potongan yang cantik dan menawan
- Pemilihan warna yang selamat
- Boleh di kenakan dalam acara formal dan tidak formal
- Harga yang sangat berpatutan

Aku rasa design yang di tawarkan oleh Lubna ni memang berbaloi. Design-design di atas bukan saja boleh di kenakan sepanjang Aidilfitri (raya kan sebulan :D) tapi juga pada hari bersejarah macam pertunangan dan akad nikah. Nak pakai untuk hadiri majlis kenduri dan makan malam pun sesuai. Potongannya tidaklah terlalu menjolok mata dan warna yang digunakan juga sangat sesuai, tidak keterlaluan dan sangat mengikut design trend kurung yang terkini. 

Walaubagaimanapun, tepuk dada tanya selera dan jika kalian juga rasa jatuh cinta macam aku, bolehlah lihat sendiri semua design yang sedang di tawarkan oleh pihak Lubna DI SINI >> https://www.zalora.com.my/lubna/

4 comments for "Jatuh Cinta Dengan LUBNA"

  1. cantiknya semua tapi dah pokai la raya ni. Hahaha tahun depan pulak la kot

    anyway, tag hawa dekat GA ni http://fws00blog.blogspot.my/2017/07/aidilfitri-giveaway-by-faye-and-friends.html

    ReplyDelete
  2. Cantik design baju-bajunya sis...

    ReplyDelete
  3. cantik2 juga design Lubna ni 😍

    ReplyDelete